CSKA MOSKOVA KULÜBÜNÜN DESTEKLERİ İLE CSKA TÜRKİYE ORGANİZASYONU

Aile Görüşleri

Görüş Yaz
Önder ÜNLÜÇAY

Aliye Hocam, Güven Hocam… Size ve ekibinize çok teşekkür ederiz. Güzel bir organizasyon oldu. Şampiyonu getirip kızlarla çalıştırmanız da ayrı bir motivasyon kaynağıydı. Yeniden görüşmek üzere...

Meryem YÜCEL

Aliye Hocam bizim de bu akşam son gecemiz; yarın sabah İstanbul a dönüyoruz size, Güven Bey'e ve diğer tüm eğitmenlerimize, ben ve kızım Ece Yücel, çok çok teşekkür ederiz.

Sevim KÜÇÜKKOMBAKÇI

Merhaba. Bizim de kamp süremiz bitti. Emeği geçen herkese ve tüm öğretmenlerimize çok teşekkür ederiz.

Can AKAN

Bugün bizim son günümüzdü. Tüm CSKA ekibine teşekkürler, çok güzel bir kamp oldu.  Elinize sağlık....

Yeliz ÇAKMAKLI

Çocuklarımız çok mutlu ve deneyim kazanmış bir şekilde bu kampın da sonuna geldik. Daha bir sürü kampları birlikte yaşamak dileğiyle teşekkür ediyorum. Sevgiler..

Canan ÖZDEMİR

Cimnastik kampı ve basketbol turnuvası temposuna yetişmeye çalışırken kampta zaman nasıl geçti anlamadık. CSKA’nın değerli yöneticileri Güven Hoca, Aliye Hanım ve emeği geçen tüm çalışan ve hocalarına ayrı ayrı teşekkür ediyorum.

Ayrıca tavla turnuvasının 2.sinin yapılmasını talep ediyorum:)
Sevgilerimle
Canan

Bihter ÜNLÜSOY

Alya'nın "biraz daha kalalım lütfeen" sitemi ile ayrılıyoruz bugün biz de! Başta Aliye Hanım, Güven Bey ve Demet Hanım'a, tüm antrenörlerimize, Mert Bey'e, emekleri için çok çok teşekkür ediyoruz!  Çocuklarımız için bol kazanımlı; bizler için bol dinlenmeli bir kamp tatili oldu... Herkese sevgiler, selamlar!

Zeynep Özge ŞENSOY

Bizim de ilk kampımızdı. Aslında jimnastiğe de yeni başladık ama sanırım son olmayacak... Her şey için çok teşekkürler.

Esin REŞBER

Cumartesi günü başlayan kamp maceramız bugün son buluyor. Aliye Hanım, Güven Bey başta olmak üzere emeği geçen herkese çok teşekkürler. :)  Talya da memnun ayrılıyor.

Leyla SEZGİN

Böyle güzel bi ekip ile çoookk güzel bir 5 gün geçirdik; hepinize çok teşekkür ediyoruz. Bir dahaki kamp da görüşmek dileğiyle...

Ekrem MİZAN

Çok teşekkür ederiz tüm CSKA ekibine... Hem eğlenceli hem de verimli bir kamp oldu çocuklar için. Tekrar teşekkürler.

Pınar UYSAL

Güven Bey, Aliye Hocam... Profesyonelliğinizle ne kadar güzel bir aileye katıldığımızı bizlere kamp boyu hissettirdiniz. Kızım Nehir ve ailem adına hepinize çok teşekkür ederim.

Filiz Müşerref ARSLAN GÜNGÖR

Kocaman bir aile olmuşuz bikaç günde… Emeği geçen herkese çok teşekkürler… Sonraki kampta görüşmek üzere… Sevgiler...

Mehmet Ali LİMBOZ

Bir organizasyonun daha sonuna geldik. İyisiyle, kötüsüyle, galibiyetiyle, mağlubiyetiyle, eğlencesiyle, gösterisiyle, bol transferiyle... Emeği geçen herkese teşekkür ediyoruz. Tüm staff, veli ve öğrencilere saygı ve sevgilerimi iletiyorum. Nicelerinde tekrar buluşmak dileğiyle. Mehmet Ali Limboz.

Natalia OLOFINSKAYA

Dear Aliye Hanım, Güven Bey and CSKA Team… Thank you million times for the great time our kids had in the camp and for taking such a good care of the kids. Asya is very very happy and inspired. We appreciate and respect a lot how much effort and soul you put in the organisation. Çok çok teşekkür ederiz!

Gönül SARI

Dünden beri süregelen rahatsızlığım gece tavan yapmıştı. Bugün sayenizde çok daha iyiyim. Tüm CSKA ailesine teşekkürü bir borç bilirim. Hakkınızı ödeyemeyiz. Misafirperverliğiniz, yardım severliğiniz ve söylediğimiz İzmir Marşları ile Atatürkçü kimliğiniz için müteşekkiriz. Bizler ve çocuklarımız emin ellerdeyiz. Minnet ve şükranlarımızla...

Türkan ÖZTORUN

Anneanne olarak çok özel ve eğlenceli geceler yaşadım. Emeği geçen herkese çook teşekkür ediyorum.

Erhan Kaan Alatan

Beklediğimizin üstünde verimli geçti kamp, kızımız Ada'nın döndüğünde izlediğimiz ilk antrenmanında ne kadar geliştiğini görünce inanamadık. Teşekkürler CSKA...

Rabia Kara

Küçük kızımı jimnastik gelişim kampına büyük oğlumu basketbol turnuva kampına gönderdim. İlk defa gidecekleri için bende yanlarındaydım. Başta yaşadığım tedirginlik kampın ikinci gününde neredeyse kalmadı. Bundan sonraki kamp serüvenlerine çocukları yalnız göndereceğim.

Mert Kocaoğlu

Ekim ayında başka bir spor okulundan Cskaya geldik. Sömertrde de basketbol kampına katıldık. Sorunsuz geçen kamp döneminden sonra oğlumdaki olgunlaşma gözle görülür biçimdeydi. Ağzına sebze sürmeyen oğlumun her akşam bir tabak sebze yemek mecburiydi demesini şaşkınlıka dinledim. Yaz kampının tarihinin açıklanmasını dört gözle bekliyoruz. Sevgilerle

Kürşat Duran

Oğlumu bu kampa göndermeden önce bazı kaygılarım vardı. İlk defa kendi başına kalacak olması beni biraz telaşlandırmıştı.Fakat bu kampın sonunda göndermekle ne kadar doğru karar verdiğimi anladım. Tüm CSKA ekibine kampta oğluma olan yaklaşımları ve gayretleri için teşekkür ederim.

Mert Kaçmaz

Çocuklarımın sömestr kampından mutlu dönmesini sağlayan bütün ekibe teşekkürler. Yaz kampını iple çekiyorlar.

Ahsen Kahraman

Sömestr kampının oğlumuza yemek yeme alışkanlığı kazandırdığına hayret ediyoruz. Çocuklara sadece sporu değil; beslenmeyi, birlik olmalı, sağlıklı olmayıda öğreten harika bir kurumsunuz. Tüm ekibinizi tebrik ediyor, teşekkürlerimi sunuyorum.

Melek İnan

Kızımız ve bizler için harika bir kamptı. Çocuklarımız sürekli eğitmenlerin gözetimi altında olduğundan bizlerde veliler olarak tatilin tadını çıkarttık :) Çocuğumuz kamptan hem çok mutlu hem de fiziksel olarak oldukça yol katederek döndü... Başta Güven bey olmak üzere emeği geçen tüm CSKA Moskova ailesini tebrik eder başarılarının devamını dilerim.

Selahattin Güngörmüş

Kampın çocuğumuzun gelişimine katkıda bulunduğunu görmek ailemiz açısından mutluluk verici. Yaz kampını heyecanla bekliyoruz. Emeği geçen herkese teşekkürler.....

Önder Aydın

Organizasyonda emeği geçen herkese çok teşekkür ederiz. Oğlum yaz kampını iple çekiyor

Zeynep Bacaksız

Bir takım endişelerle ve ilk defa tek başına gönderdiğim oğlum Tunç’u döndüğü zaman çok mutlu ve gelişmiş olarak buldum. Belli ki tüm CSKA yöneticileri son derece titiz ve özenli bir çalışma ve organizasyon yapmışlar. Bundan sonra tereddütsüz her kampa gönderebilirim. Emeği geçen herkese çok teşekkürler. Sevgi ve saygılar...

Ulaş Sarı

Yemekten önce çorba alışkanlıklarını kazandırdığınız için Ada ve Derin adına bir kez daha teşekkür ederiz.

Cigdem Aygün

Merhaba,
Cskatr'ye ve tum 7'den, 70'e tum Cskatr ailesine cok tesekkur ederiz.
Emekleriniz dert gormesin...
Saglikli gunler dileriz.
Saygilarimizla

Nevber Zeynep Eroglu

Kampta emeği geçen tüm eğitmen ve yönetici arkadaşlara çok teşekkür eder bir dahaki kampta görüşmek üzere.

Ayça&Jasmin&Nedime

Günaydınlar,
cimnastikle tanıştığımız ilk ayımızda böyle harika bir organizasyona katılmamıza sebep olan tüm CSKA yönetimine teşekkür ediyoruz.
tüm hocalarımız tek tek çok kıymetli. evladımıza aile sıcaklığıyla yaklaşıp koruyup kollayan sevgili Nagehan öğretmenimize ayrıca sonsuz sevgiler. herkese hayırlı yolculuklar.

Bihter Unlusoy

Herşey için çok teşekkürler; tüm ekibe; antrenörlerimize; Aliye hanıma; Güven bey e.. Bizim için ilk deneyimdi. Kızlar çok güzel anılar biriktirdiler; hem mutlu ayrılıyor; hem eminizki gelişim gösterdiler; hem de yeni arkadaşlar edindiler. Sporcu olmanın disiplin gerektirdiğinin artık farkındalar. Biz anne babalar elimizden geldiğince imkan yaratmaya çalışıyoruz; yeterki tüm hayatları boyunca mutlu huzurlu ve sağlıklı olsunlar. Emeklerimizi; en değerlisi zamanımızı boşuna harcamadığımıza inanıyoruz, bunun için ayrıca teşekkürler. Tekrar bir araya gelmek üzere şimdiden hoşçakalın..

Asli Ozbicer

Emeği geçen herkese teşekkür ederiz, çok doğru yerde olduğumuzdan yeniden enim olarak evimize dönüyoruz. Sağolun Aliye hamım ,Güven bey , sevgili antrenörlerimiz, Elif hanım ve tüm CSKA ailesi.. Tekrar görüşmek üzere.

Culya Gerson

Güven hocam ,Aliye hocam ve curcuna ekibinin neşe dolu saatlerine ,Mert beye ,Elif hnma,Göztepe kampüs sorumlumuz Esra hnma ,Bütün koçlara ,jimnastik hocalarına herkesine yüreğine ve emeğine sağlık! Çocuklarımız hem disiplinli ,hem yorucu ,hem de eğlenceli bir hafta geçirdiler çok çok tşkür ederiz

Oylum Selçuk

Güven Hocam ,Aliye Hocam ve Elif Hanımla birlikte tüm koçlarımızın ayrıca Mert Bey ve Curcuna Ekibinin yüreğine, eline ve emeğine sağlık. Bu  hem yorucu hem  de eğlenceli deneyim için çok teşekkür ederiz

Sevda Sarıbeyoğlu Pempe

Kızımla beraber 2018 yılı Jimnastik Kış kampına katıldık. 5 gün boyunca Aliye hocamız ve tüm antrenörler çocukların en iyi şekilde çalışmaları için emek verdi. Kampta iki önemli rol model olan Güven Bey ve Aliye hanım; çocuklara sporcu disiplininin yanında, sporcu ahlakının da önemli olduğunu vurguladı. Ayrıca yaşadığım bir sağlık sorununda beni hızlı bir şekilde hastaneye götürerek ilgilenmeleri organizasyonun başka bir artısıydı. Güven Bey, kurumun imkanları ölçüsünde insiyatif kullanıp taleplerimizi gerçekleştirerek memnuniyetimizi sağladı. Olga ve Esra hanım kampa tek başına katılan çocuklarla her daim birebir ilgilendi. Elif hanım, Emrah bey her zaman bizlere çok yardımcı oldu. Mert bey ve Curcuna ekibi de çocukların antrenman dışı zamanlarını eğlenceli hale getirdi. Sonuç olarak CSKA; istisnasız hepsi sorumluluk sahibi, özverili aynı zamanda kibar ve güler yüzlü çalışanlarıyla bize büyük bir ailenin üyesi olduğumuzu hissettirdi. Tüm ekip üyelerine, ayrıca bu kurumun gelişmesine olanak sağlayan tüm yöneticilerine eğitime yaptıkları katkılardan dolayı teşekkür ediyorum.

Nilgün Targan

Merhaba. CSKA kampına ilk kez katıldık ve kamp ile ilgili şunları söylemek istiyorum. Bu kamp anne baba olarak bize ve sporcu olarak çocuğumuza farklı ve güzel pek çok deneyim kattı. Organizasyonun her aşamasında bulunan ve nereye baksak orada bulduğumuz Sn. Güven Öner’e enerjisi ile beni kendine hayran bırakan, pozitif olmayı, çabalamayı, çalışmayı, başarılı olmayı çocuklarımıza aktaran Sn. Aliye Öztürk’e, 1 hafta boyunca sabırla çocuklarımız için emek veren değerli eğitmenlerimize, hem eğlendiren hem düşündüren Sn. Mert Palavaroğlu ve Curcuna ekibine, kamp boyunca a dan z ye herşey ile ilgilenen idari ekibe, tüm sporcu çocuklarımıza ve ailelerine ve PGS Kremlin otel çalışanlarına teşekkürler.

Akın Bakcacı

Yazın Kremlin Palace'de yapılan kamp çocuğumun basketbol gelişimi için çok faydalı oldu. Hatta bu vesileyle biz de çok güzel bir yaz tatili geçirdik. İnşallah sömestr tatilinde de kamp olur ve hem oğlumun basketbol gelişimine faydalı olur, hem de bizim için iyi bir kış tatili olur. Teşekkürler CSKA